KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:32:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:439
  • Penerangan pantas:

    Klise, secara khususKawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambata

Kandungan artikel
secara khusus

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu,KliseProdusi jambatan naik, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

KuraymahAlasan: sirkuit terbuka.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama



Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Jembatan boarding tetap mengadopsi pengawal PLC yang boleh diprogram, yang boleh mencapai kecerdasan dan paparan. Pada masa yang sama, sirkuit mudah dan kadar kesilapan rendah. Menurut struktur yang berbeza jambatan papan tetap: jenis garpu gunting (jenis garpu gunting tetap, jenis silinder, jenis alis aluminum (lajur), jenis lengan lengan lengan lengan lengan (jenis lengan melipat), jenis silinder minyak lurus atas, jenis rantai kereta panduan (jembatan papan tetap, lif kargo), peranti angkat kabel hidraulik. Minyak hidraulik membentuk tekanan tertentu dari pompa vane, dan penapis minyak,KliseJembatan penerbangan tetap hidraulik, valv arah elektromagnetik anti letupan, valv throttle, valv kawalan hidraulik satu arah, dan valv keseimbangan memasuki ujung bawah silinder hidraulik, menyebabkan silinder hidraulik bergerak ke atas dan mengangkat objek berat. valv arah elektromagnetik anti letupan di ujung atas silinder kembali ke tangki minyak. Laras tekanan nilai dengan valv keselamatan dan perhatikan pembacaan pada ukuran tekanan.

Oleh itu memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Risiko kualitiPreventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya


KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama



Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

Pengurusan industriBlok brek peralatan.

C) Apabila menjaga komponen hidraulik, bangku kerja mesti benar-benar bersih. Periksa keadaan alat yang digunakan. They should also be very clean.

Jabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menentukan pelaburan dalam peralatan. Pada masa yang sama,KliseJembatan penerbangan teleskopik, mengikut ciri-ciri kerja, pegawai profesional sepatutnya diatur untuk melakukan penyelenggaran dan penyelamatan di lokasi untuk memastikan trak platform angkat sentiasa dalam operasi normal, memastikan muatan dan lepaskan bahan yang disediakan pada masa; Operasi normal peralatan perlu dijamin oleh tindakan institusi, kuatkan pengurusan dinamik ralat peralatan, mengawasi status bahagian-bahagian kunci, dan menganalisis corak ralat melalui pemeliharaan; It is necessary to ensure the supply of maintenance accessories, establish a spare parts warehouse for vulnerable and commonly used parts, and purchase channels to avoid situations where inadequate preparation may lead to extended downtime and increased repair costs; Pengguna patut menjaga hubungan yang dekat dengan penghasil keselamatan, menguatkan kualiti profesional dan profesionalisme pegawai penyelamatan platform, supaya mereka boleh menangani kesalahan dalam masa singkat.

KliseKehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan

EnnsMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama memberi anda KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama oleh syarikat kami, perkhidmatan KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama. KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KliseJembatan pengangkutan bekasApa ciri utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!