BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • masa pelepasan:2024-03-28 13:15:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:335
  • Penerangan pantas:

    Bohong,Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi

Kandungan artikel

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.

BohongProduk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa,BohongBridge Mobile Provincial Boarding, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Editor akan berkongsi dengan anda beberapa pengetahuan umum mengenai pemeliharaan harian lif luar: apabila pegawai masuk ke dalam platform angkat untuk pemeliharaan, mereka mesti menggantung lif untuk mencegah turun secara tiba-tiba platform dan menyebabkan kemalangan.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

BryanskKombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk



Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh itu, minyak patut digantikan secara terus menerus untuk memastikan bahawa additif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

penyelamatan peralatanKehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, causing immeasurable direct or indirect losses.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza,BohongJembatan naik hidraulik, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.


BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk



Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, sila periksaReason: The return valve is not closed.

Pembuat tanda. Pembuat besar mengikuti peraturan pengesahan kualiti negara yang relevan untuk produksi dengan kualiti produk yang baik dan perkhidmatan selepas menjual, dan kualifikasi lengkap. Kualiti produk produksi dijamin, dan kualiti adalah baik. Ia biasanya mengambil kira-kira tahun tanpa sebarang masalah. Jika kualiti tidak terlalu baik, penghasil kecil mungkin mempunyai masalah dalam - tahun.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

BohongPersekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan,BohongJembatan naik bimbit hidraulik, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Sebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.


EnnsMaklumat produk lain
  • PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

    PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

  • PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

    PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

  • ChongoyapeJembatan boarding jenis platformCadangan dari mulut ke mulut

    ChongoyapeJembatan boarding jenis platformCadangan dari mulut ke mulut

  • ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik traktifRintangan api lemah

    ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik traktifRintangan api lemah

  • ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

    ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

  • SatkhiraSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

    SatkhiraSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

  • DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

    DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

  • DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

    DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk memberi anda BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk. BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!